سوالات متداول (FAQ)

دوره‌های زبان

چه زمانی می‌توانم دوره زبان آموزی خود را شروع کنم؟

 دوره‌های زبان انگلیسی بعد از ارسال درخواست شما و هماهنگی با بخش برنامه ریزی آموزشی آکادمی زبان گویش ور شروع می‌شود، این بدان معناست که می‌توانید هر زمان که بخواهید شروع کنید.

دوره های آموزشی در چه روزها و ساعاتی ارائه می گردد؟

دانشجویان و زبان آموزان ما معمولاً در هفته یک یا دو جلسه کلاس رزرو می‌کنند. ما نهایت تلاش خود را انجام می دهیم تا بر اساس انتظارات و شرایط زبان آموزان دوره ها را برنامه ریزی و اجرا نماییم.

دوره زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

طول هر دوره زبان انگلیسی بسته به نوع دوره مورد درخواست، سطح زبانی زبان آموز و شرایط یادگیری وی متفاوت است. ولی ما تلاش نموده ایم تا حد امکان بر اساس شرایط و نیاز زبانی افراد برنامه های آموزشی منعطفی ارائه نماییم.

مدت زمان هر جلسه آموزشی چقدر است؟

مدت زمان هر جلسه آموزشی بسته به درخواست و شرایط زبان آموز بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه خواهد بود.

چه سطوح زبان انگلیسی آموزش داده می شود؟

ما تمام سطوح (از سطح مبتدی A1 تا پیشرفته C2) را آموزش می‌دهیم. سطوح زبانی تحت آموزش در آکادمی زبان گویش ور با استاندارد بین المللی CEFR (چهارچوب مرجع مشترک اتحادیه اروپا) در خصوص آموزش و سنجش مهارت زبانی در زبان‌های مختلف دنیا مطابقت دارد.

مدرسان و اساتید زبان

مدرسان زبان شما چه مدارکی دارند؟

همه مدرسان زبان ما دارای مدارک تخصصی دانشگاهی در آموزش زبان و تعدادی نیز دارای مدارک بین المللی مانند CELTA و TESOL و نیز تعدادی دارای نمره آیلتس بالای ۸ می باشند. تیم آموزشی آکادمی زبان گویش ور ترکیبی از اساتید زبان درجه یک با برایند آموزشی بسیار بالا و متنوع از حیث تخصص در آموزش مهارتهای زبانی مختلف است، که هم اکنون نیز بیشتر آنها در مرکز آموزش زبان نفت مشغول به همکاری می باشند.

آیا مدرسان زبان شما زبان انگلیسی زبان مادری آنهاست؟

خیر. اما اساتید ما با داشتن سالها تجربه در حوزه آموزش زبان و تسلط به زبان انگلیسی از دانش و مهارت بالایی در آموزش زبان برخورداند و جزو بهترین اساتید آموزش زبان در کشور بشمار می آیند. همچنین، بسیاری از اساتید ما دارای لهجه شبیه به گویشوران بومی زبان انگلیسی هستند.

آموزش آنلاین

آیا من قرار است به صورت آنلاین و خودآموز زبان بیاموزم، یا دوره با یک استاد زبان برگزار می شود؟

شما با یک استاد زبان مجرب و متخصص به صورت آنلاین لینک می­ شوید تا محتوا و آموزش های مورد نیاز را بر اساس شرایط خود دریافت نمایید. در دوره های آنلاین نیز درست مثل دوره های حضوری آموزش هر درس شامل تمرین و دریافت بازخورد مناسب است تا به سطح بالایی از روانگویی و تسلط در زبان برسید.

آموزش آنلاین کجا برگزار می‌شود؟

آموزش آنلاین از طریق پلتفرمهای آموزشی مناسب مثل skyroom, zoom, adobe connect, skype و ...  ارائه می‌شود.

آموزش حضوری (در محل)

شیوه پرداخت شهریه

آموزش حضوری را کجا ارائه می‌دهید؟

ما آموزش حضوری را فعلاً در محل شما در تهران یا مناطق اطراف تهران ارائه می‌دهیم. اما بزودی در محل آکادمی زبان گویش ور نیز امکان برگزارای دوره های حضوری وجود خواهد داشت.

آیا آموزش حضوری به آدرس آکادمی زبان گویش ور (GLA) در تهران دارید؟

آدرس ما در تهران بیشتر جهت مکاتبات رسمی ماست و برگزاری دوره‌های حضوری را در این محل فعلاً نداریم. اما امکان و قابلیت برگزاری کلاس در فضاهای آموزشی دیگر را داریم.

روش های پرداخت شهریه چیست؟

ما پرداخت شهریه را از طریق انتقال بانکی در داخل کشور می‌پذیریم.

آیا می‌توانیم شهریه دوره زبان خود را با ارز دیجیتال پرداخت کنیم؟

  در حال حاضر و با هماهنگی قبلی می توانید از رمز ارز USDT به عنوان روشی برای پرداخت شهریه آموزشی استفاده نمایید.

دوره‌های گروهی

آیا می‌توانم در یک دوره گروهی شرکت کنم؟

بله. علیرغم طراحی دوره­ های نیمه خصوصی و گروهی به صورت ویژه برای شرکت‌ها و سازمانها، سایر افراد در صورت تمایل نیز می­ توانند ضمن هماهنگی با بخش پشتیبانی آموزشی آکادمی در دوره ها شرکت نمایند.

رزرو و تماس

چنانچه می خواهید یکی از دوره های آموزشی زبان انگلیسی را رزرو کنید و یا در مورد بسته‌های آموزشی ما سوالی دارید، می توانید درخواست خود را در سایت ثبت کرده و یا آن را برای ما ارسال نمایید.

بعلاوه، چنانچه مایلید در مورد هر کدام از موضوعات مندرج در سایت با ما صحبت کنید خوشحال می‌شویم با ما تماس بگیرید و یا اطلاعات خود را برای ما ایمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.